visual vacatures

Personal assistant / directiesecretaresse BOG

Bekijk vacatures Chevron white btn

Deze vacature is inmiddels vervuld.

 

Personal Assistant / Directiesecretaresse - Bedrijfsonroerend goed (BOG)

(functie 24 tot 40 uur)

Ben jij op zoek naar een mooie kans binnen de bedrijfsmakelaardij? Ben jij dé proactieve professional, goed georganiseerd en klant – en servicegericht? Wil jij die kans pakken om een belangrijke bijdrage te leveren aan de groei van ons innovatieve bedrijf? Solliciteer dan nu op deze mooie uitdaging!

Wij zijn op zoek naar een personal assistant voor het ondersteunen van onze bedrijfsmakelaar vanuit de vestigingen Amersfoort en Ede. Het betreft een functie voor 24 tot 40 uur. In deze rol ben je de rechterhand van de directie / bedrijfsmakelaar en speel je een cruciale rol in de dagelijkse bedrijfsvoering. Je ondersteunt bij de dagelijkse werkzaamheden en je bent een zeer belangrijke schakel tussen de klanten en je collega. Je kan goed zelfstandig werken, weet prioriteiten te stellen, durft initiatief te tonen, beslissingen te nemen en hebt oog voor detail. Je bent een vrolijk persoon en een prettige gesprekspartner voor jouw collega’s en klanten!

Je bent verantwoordelijk voor:

  • Op een klantvriendelijke en betrokken wijze zorg jij samen met de bedrijfsmakelaar voor het gehele verkoopproces van bedrijfspanden / bedrijfsterreinen;
  • Beantwoorden van de telefoon;
  • Verantwoordelijk voor de agenda en e-mailboxen;
  • Klanten te woord staan op kantoor;
  • Het maken van diverse soorten afspraken: bezichtigingen, verkoopgesprekken, taxaties, tekenafspraken, aankoopgesprekken etc.;
  • Diverse administratieve werkzaamheden: bedrijfspanden uitwerken in Realworks, verkoopteksten schrijven, brochures maken; bedrijfspanden aanmelden op Funda, koopovereenkomsten opstellen;
  • Facturatie.

Wat heb je minimaal nodig voor deze functie:

  • Je staat stevig in je schoenen en je communiceert makkelijk met verschillende doelgroepen;
  • Proactieve houding, met goede ideeën en initiatieven komen en graag werkzaamheden naar je toetrekken;
  • Klantgerichte houding;
  • Prioriteiten kunnen stellen, makkelijk met ad-hoc situaties kunnen omgaan;
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs B en een auto;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden.
  • Representatief en resultaatgericht;
  • Minimaal HBO niveau;
  • Ervaring met Word en Excel;
  • Ervaring in bedrijfsmakelaardij is een pré.

Wie zijn wij?
Ditters Bedrijfsmakelaars B.V. is een onderdeel van de Ditters groep, een innovatief makelaarskantoor met vestigingen in Amersfoort, Arnhem, Ede, Veenendaal en Wageningen. Onze vestigingen verrichten eveneens werkzaamheden op het gebied van particulieren woning verkoop, hypotheken en verzekeringen. Ditters Bedrijfsmakelaars is gevestigd in Amersfoort en Ede. Als bedrijfsmakelaar zijn wij volledig gespecialiseerd in bedrijfsmatig vastgoed. Wij bieden volledige begeleiding door de wensen, behoeften en toekomstplannen van de klant te inventariseren en op basis daarvan een gericht plan op te stellen voor aankoop, verkoop, huur of verhuur van bedrijfspanden. Onze bedrijfsmakelaar gaat hierbij altijd zorgvuldig en klantgericht te werk en wij streven ernaar het maximale resultaat te behalen!

Wat bieden wij jou? 

  • Een veelzijdige functie binnen een enthousiast en gemotiveerd team;
  • Een passend salaris, afhankelijk van ervaring en opleiding;
  • Werken onder schooltijden behoort tot de mogelijkheden;
  • Werken bij een innovatief bedrijf wat veel actief is op social media;
  • De mogelijkheid je te ontwikkelen door middel van opleidingen;
  • Een informele werksfeer;
  • Gezellige bedrijfsuitjes.

Interesse?
Ben jij de gedreven professional die wij zoeken? Dan komen wij graag in contact met je! Zet direct de eerste stap naar jouw nieuwe avontuur en mail voor vrijdag 24 november 2023 je motivatiebrief met CV (inclusief foto) naar bedrijven@ditters.nl t.a.v. Martijn Klein Hofmeijer.