Belastingaangifte

Wij regelen het

Vanaf 1 maart 2023 is het weer mogelijk om belastingaangifte te doen over het jaar 2022. De eerste blauwe enveloppen zijn al op de deurmat gevallen. Het doen van de aangifte is vaak wel even een klusje waar je je hoofd goed bij moet houden. 

Wij willen jou ontzorgen en regelen het graag voor je.

Ter voorbereiding is het belangrijk dat je in ieder geval onderstaande gegevens en documenten in je bezit hebt.

  • BSN-nummer (ook van je partner of kinderen);
  • DigiD inloggegevens;
  • Jaaropgave over 2022 of je salarisstroken;
  • Jaaroverzicht van je betaal-, spaar en beleggingsrekeningen;
  • WOZ-waarde van je huis met de peildatum van januari 2021;
  • Jaaropgave van je hypotheek;
  • Betalingsbewijzen van aftrekposten zoals giften, zorgkosten, partneralimentatie of studiekosten;
  • Gegevens van leningen en andere schulden.

Het kan zijn dat er meer documenten nodig zijn. Dit laten onze collega's aan je weten. 

Wil jij dat wij de aangifte voor je regelen? Neem dan contact met ons op via onderstaand formulier of bel ons op    0318 - 209 109. 

Hoe kunnen we u helpen?

We vertellen graag meer over onze dienstverlening. Bel of mail voor een afspraak.

Je bericht is naar ons verzonden. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Er is iets mis gegaan met het versturen van het formulier.
Controleer of u alle velden (goed) heeft ingevoerd en probeer het nog een keer.

recaptcha
reCAPTCHA
PrivacyTerms